Tuesday, May 25, 2010

Our 3th Anniversary....

Sedar dah tak sedar hari ni dah 3 tiga tahun aku berkongsi hidup dengan Encik Suami aku...
alhamdulillah sangat aku dapat berkongsi hidup dengan Encik Suami aku yang very Understanding ni....kadang-kadang terasa Encik Suami aku ni layan aku bagaikan permaisuri
pulak...(kih kih kih) bukan Queen Control Tau....
Antara pengorbanan besar la aku rase:-
  • Dia selalu bangun malam buat susu anak(aku rase pengorbanan besar tu) sedangkan si isteri sedap jer berdengkur di sebelah...trime kaseh 'bebe'
  • Slalu ingat aku semua benda dari A sampai Z....(sebab dia tau bini dia leka orangnye)
  • memenuhi hampir 90% permintaan aku
  • Pendengar yang Setia
  • slalu bagi support kat aku zahir dan batin....
Ops banyak la pulak puji-pujian buat Encik Suami aku ni...tapi aku tau puji berbakul-bakul pun dia stay tak kan baca aku yer blog ni....
So malam ni kami akan celebrate kecil-kecilan just tuk kenangan kami bersama....
tak sabaqqq rase nyer.....
Happy Anniversary buat aku dan Encik Suami RISTAN BIN RAMLEE...luv u so much...

3 comments:

  1. aku jeles tang support batin tu...jeeleeeeeesss!

    ReplyDelete
  2. ha ha ha....cian orang yg kegersangan itu....

    ReplyDelete
  3. Salam kenal Fadzlin,

    mubarak dan semoga berkekalan dan berterusan begitu.Amin

    ReplyDelete